8 functionalități ale platformei de invitații online Savethedate.eu
Te-ai gândit vreodată că poți simplifica enorm procesul de organizare al evenimentului tău? Fie că ne referim la un eveniment de familie ori la unul din zona de business, organizarea implică mult efort și resurse. De ce să nu lași tehnologia să te ajute?
Există platforme, precum Savethedate.eu, care îți oferă posibilitatea de a beneficia de funcționalități de top. Ce au la bază toate aceste funcționalități? Simplificarea procesului, economie de timp și bani, organizare și eficiență. Ți-am stârnit curiozitatea? Află, din rândurile următoare care sunt funcționalitățile platformei de invitații online Savethedate.
Personalizare
Creezi invitațiile cu ușurință, pornind de la un template tematic pe care îl transformi în invitația perfectă. Poți schimba fundalul, textele, întrebările din formular etc. În plus, poți adăuga alte informații. De asemenea, ai acces la 23 de texte pentru invitații de nuntă și multe alte variante creative de unde te poți inspira. Trebuie doar să alegi unul din textele prezente în site ori să-ți pui propria amprentă asupra modelului ales. Tu alegi!
Comunicare cu invitații
Imaginează-ți cum ar fi să dai uitării apelurilor prelungite, ci să te bazezi pe ajutorul platformei care devine micul tău asistent virtual! Acum poți comunica ușor cu invitații, notificându-le orice schimbare, reamintindu-le anumite aspecte sau trimițându-le diferite link-uri (exemplu: fotografiile de la nuntă).
Așezarea la mese
Nu ai nevoie de pix și foaie, ci doar de o platformă dedicată. Acum poți gestiona confirmările direct din platforma în care ai creat și trimis invitațiile. În plus, poți aranja invitații la mese, optând inclusiv pentru diferite tipuri de meniuri. Trebuie să ții cont și de acest aspect. Sigur ai printre invitați câteva persoane care optează pentru o dietă vegetariană, invitați care au anumite intoleranțe, care au alergii etc.
To-Do List
Este destul de complicat să ții un to do list pe agendă. La fel de greu pate fi și să-ți faci mii de notițe în telefon. Acum ai acces la un to-do list complet personalizat, unde poți intra pentru a modifica/adăuga sarcini în orice moment al zilei, de pe telefon, tabletă sau laptop.
Harta locațiilor
Invitațiile online arată cu un website – unul personalizat, dedicat evenimentului pe care îl organizezi. Pentru a-ți ușura munca și pentru a scăpa de conversații prelungite la telefon, poți adăuga harta locațiilor. Așa invitații vor găsi restaurantul, biserica și alte locații specifice fără a te contacta în cele mai importante momente din acea zi. Putem uita de share location pe platformele de socializare.
Countdown eveniment
Atât pentru tine, cât și pentru invitații tăi, platforma poate ține un countdown până la marele eveniment. În acest fel îți va fi mult ma ușor să te organizezi în timp util, iar lor să se pregătească așa cum trebuie. AMR 5 zile! Cineva ar trebui să se grăbească, nu-i așa?
Echipă de suport
Platforma este deosebit de intuitivă. E foarte ușor de folosit și chiar vei simți că îți simplifică viața. Totuși, dacă simți că ai nevoie de ajutor, poți apela oricând la echipa de suport. E simplu, rapid și eficient.
Invitație fără limită de valabilitate
Partea și mai interesantă este că invitația ta nu are limită de valabilitate. Poate fi accesată oricând, atât de tine, cât și de către invitații tăi.
Așadar, o platformă dedicată îți poate oferi mai mult decât o invitație digitală complet personalizată. Poți avea acces la o mulțime de funcționalități care să-ți ușureze cu mult procesul de organizare și, până la urmă, de gestionare al marele lui eveniment.